سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خداوند دانش سودمند بخواهید و ازدانشی که بهره نمی دهد به خدا پناه ببرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
عشق من تویی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» منتظر میمونم

سلام ع د

تصمیم گرفتم دیگه تا وقتی شما حرف نزدین منم چیزی ننویسم و نگم

هر روز روزی چند بار میام اینجا و سر میزنم

ولی چیزی نمیبینم دلم بیشتر میگیره

منتظر میمونم که هر وقت خودتون تصمیم گرفتین حرف زدن و شروع کنین

منم فقط منتظر میمونم

تا مثل قدیما اینجا جایی بشه برای زدن حرفای ناگفته که نمیتونیم بزنیم

م خ ب ع



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » من و تو ( یکشنبه 96/4/18 :: ساعت 1:26 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غم
اندوه
سلام
جواب بدین
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 7
>> مجموع بازدیدها: 16550
» درباره من

عشق من تویی
من و تو
حرفهایم را فقط برای تو میزنم...

» آرشیو مطالب
دی 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب