سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوست داشتن چیزی، [نسبت به کاستی های آن] کور و کَرَت می سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
عشق من تویی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» غم

بر نگه سرد من به گرمی خورشید

مینگرد هر زمان دو چشم سیاهت

تشنه این چشمه ام،چه سود خدا را

شبنم جان مرا،نه تاب نگاهت

جز گل خشکیده ای و برق نگاهی

از تو در این گوشه یادگار ندارم

زان شب غمگین،که از کنار تو رفتم

یک نفس از دست غم قرار ندارم



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » من و تو ( چهارشنبه 97/2/26 :: ساعت 3:28 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غم
اندوه
سلام
جواب بدین
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 16471
» درباره من

عشق من تویی
من و تو
حرفهایم را فقط برای تو میزنم...

» آرشیو مطالب
دی 95
فروردین 96
اردیبهشت 96
خرداد 96
تیر 96

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب